Kokoomus peruu omia tapahtumia

13.3.2020

Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestö on päättänyt järjestää kevätkokouksen myöhemmin, kun se on osallistujien terveyden kannalta turvallista. Tiedostamme, että yhdistyslaki ja säännöt säätävät vuosikokouksen ajankohdan, mutta nyt ajankohtainen tilanne  Seuraamme Koronavirukseen liittyvää viranomaistiedotusta, puolueen antamia ohjeita ja teemme omaa riskienarviointia tulossa olevien tapahtumien osalta. Kenenkään terveyttä ei riskeerata.
Kunallisjärjestö suosittelee jäsenyhdistyksiä siirtämään tapahtumat myöhempään ajankohtaan.

Kunnallisjärjestön hallitus ja valtuustoryhmä tekevät kuitenkin kokoajan aikataulussa päätöksiä asioista, joita ei voi siirtää. Toimielimillä on täysi valmius päätöksentekoon sähköisiä välineitä käyttäen.

Toivomme, että mahdolisimman moni pysyy terveenä ja näistä poikkeuksellisista oloista päästään taas normaaliin päiväjärjestykseen. Kannustamme huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta, välttämään lähikontaktia sekä erityisesti pidättäytymään tapaamasta perussairaita ja riskiryhmään kuuluvia ikäihmisiä. Vaikka Kymenlaakso on toistaiseksi (13.3.) koronasta vapaa vyöhyke, tilanne voi muuttua nopeasti.

Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestö ry
hallitus