Lahjoitukset

Kertalahjoitus

Voit tukea Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestön vaalitoimintaa kertalahjoituksella. Päätät itse summan jonka haluat lahjoittaa ja haluatko, että tukesi on julkinen. Yli 1500 €:n lahjoitukset ja mielellään kaikki pienemmätkin julkaisemme nettisivuillamme. Pienemmät lahjoitukset voi tehdä tilille Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestön tilille IBAN FI04 2024 1800 0063 93

Täytä oheinen lomake, niin olemme Sinuun yhteydessä.

Rahankeräyslaki 31.3.2006/255

Testamenttilahjoitus

Tekemällä testamentin, voit itse päättää, miten omaisuutesi käytetään.  Testamenttaamalla varoja Kokoomukselle, osallistut poliittiseen vaikuttamistyöhön - sen tukemiseen, vielä silloinkin, kun sinusta on aika jättänyt.

Yleishyödyllisinä yhdistyksinä Kokoomus, sen läheisjärjestöt, kunnallisjärjestöt, piirijärjestöt ja paikallisyhdistykset ovat vapautettuja perintöverosta. On tärkeää mainita saajan virallinen nimi esimerkiksi Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestö ry. Testamentti on aina tehtävä kahtena kappaleena ja todistajien läsnäollessa. Voit huoletta jättää halutessasi toisen kappaleen säilytettäväksi Kokoomuksen haltuun, eikä se estä sinua muuttamasta Testamentin sisältöä myöhemmin. Uudempi testamentti kumoaa aina vanhemman.

Tarkempia ohjeita saat lakimieheltäsi tai ottamalla yhteyssä Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Kai Savolaiseen.