Kokoomus asetti 32 ehdokasta Kotkan Kuntavaaliin

15.9.2016

Jokiristeilyllä Karhulan Jokipuistoon kirittiin 40% välitavoite kiinni. Vaalit järjestetään 9.4.2017.

Kokoomuksen Kotkan Kunnallisjärjestö kokoontui ylimääräiseen kokoukseen jokiristeilylle Sapokasta Karhulan Jokipuistoon. Kokouksen tärkein asia oli ehdokasasettelun puolivälin tavoitteen vahvistaminen.

Meillä on nyt 32 hyvää tyyppiä, upeaa ehdokasta ja vastuullista vaikuttajaa, iloitsee Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Pasi Hirvonen. Tahti kiihtyy vaan ja ihmiset haluavat mukaan vaikuttamaan oman kunnan asioihin. Seuraavan kerran ehdokkuuksia vahvistetaan 24.11. Syyskokouksessa.

Vaaliohjelmaan pääsee vaikuttamaan jokainen vastaamalla kyselyyn osoitteessa www.kaikillehyvä.fi . Kokoomuksessa olemme sitä mieltä että kaikille hyvä kaupunki syntyy yhteistyöllä, siksi haluamme kuulla äänestäjien ideoita jo vaalien valmisteluvaiheessa. Näin toteutuu yksi tärkeimmistä arvoistamme, mahdollisuuksien tasa-arvo.

Tässä 32 ensimmäistä ehdokasta. (tilanne 15.9.2016)

Seppo Eerola

Lauri Eerola