Asetu ehdokkaaksi KSO Edustajiston vaaliin

7.3.2013

Kymen Seudun Osuuskauppaan valitaan toukokuussa uusi edustajisto ja ehdokasasettelu on nyt käynnissä.

Kymen Seudun Osuuskaupan 80-jäseninen edustajisto valitaan toukokuussa 8.-24.5.2013 käytävällä vaalilla nelivuotiskaudeksi 2013-2017. Vaali toteutetaan postivaalina. Edustajiston jäsenet valitaan jäsenalueittain jäsenmäärien suhteessa. Ehdokaslistojen asettamisaika on 1.-22.3.2013. Tule mukaan vaikuttamaan omassa kaupassasi!

Ehdokkaan on oltava vaalikelpoinen. Vaalikelpoinen on jokainen 31.12.2012 mennessä joko Osuuskauppa Ympäristön tai Osuuskauppa Ympyrän jäseneksi liittynyt, vaalin alkaessa 18 vuotta täyttänyt täysivaltainen jäsen. Ehdokkaan on asuttava osuuskaupan toimialueella ja annettava suostumuksensa ehdokkuuteen.

Ehdokaslistat on toimitettu paikallisyhdistysten puheenjohtajille. Topias Kotiniemi kokoaa listan ja toimittaa se.

Tavoitteenamme on saada täysi lista ehdokkaita eli Kotka-Pyhtää alueelta 48 Kokoomuksen omakseen kokevaa ehdokasta. Näissä vaaleissa ei edelytetä puolueen jäsenyyttä.

Lisätietoja vaalista http://www.s-osuuskauppavaalit.fi/kso/

Ilmoittaudu ehdokkaaksi tästä